Pregătire academică

Intrând în orice sală de clasă Helen Doron, vei găsi copii în mijlocul procesului de învățare, a jocului și descoperirii pline de bucurie. Copiii învață fără efort prin distracție, activități adecvate vârstei și încurajare din partea profesorilor.

Metodologia noastră, bazată pe 35 de ani de excelență educațională și succes dovedit, include un curriculum care insuflă o dragoste de învățare pe tot parcursul vieții, prin încurajare și un mediu plin de susținere. Elevii Helen Doron iubesc să învețe și învață cum să învețe.

Predăm limba, alfabetizarea și chiar matematica cu cântece originale și captivante. Prin muzică și dans, stimulăm mințile copiilor și le dăm posibilitatea să-și exploreze abilitățile. Programele noastre se bazează pe descoperirile științifice conform cărora expunerea la muzică crește dezvoltarea creierului, creează noi conexiuni și dezvoltă abilități în multe alte domenii, inclusiv matematică și limbaj.

Dr Judit Kovács

Ca rezultat al cercetării empirice la centrele de învățare Helen Doron din trei orașe maghiare, s-a dovedit că începerea timpurie a învățării unei limbi străine are ca rezultat dezvoltarea de multiple competențe, dacă lecțiile sunt predate într-un mod plăcut, bazat pe activități diversificate. În plus, dezvoltarea limbajului relevant pentru vârsta copiilor contribuie la un nivel mai ridicat de flexibilitate în gândirea acestora și la creșterea intelectuală generală. Studiul arată că pentru a avea succes, elevii foarte tineri au nevoie de profesori special pregătiți, care urmează un anumit curriculum, iar programele Helen Doron oferă toate condițiile necesare pentru dezvoltarea cu succes a limbajului timpuriu.

Profesor ‪Heiner Böttger‬

Departamentul de predare a limbii engleze de la Universitatea Catolică din Eichstätt-Ingolstadt, Germania, a efectuat cercetări cantitative bazate pe chestionare, precum și activități calitative de teren în centrele de învățare Helen Doron selectate. Constatările rezultate din întrebările privind efectele participării la un curs de engleză și performanța respondenților au fost extrem de impresionante. Atât copiii, cât și părinții spun despre cursurile Helen Doron că acestea duc la creșterea încrederii în sine, la dezvoltarea abilităților lingvistice și la creșterea performanței la lecțiile de engleză de la școală.

Universitatea Masaryk, Facultatea de Educație, Republica Cehă

Acest studiu analizează îndeaproape metodologia Helen Doron pentru predarea limbii engleze elevilor foarte tineri. Oferă o introducere aprofundată a principiilor metodologiei și arată modul în care aceasta se leagă de dezvoltarea copilului și de natura copiilor care învață. Sunt analizate și planurile oficiale de lecție oferite de metodologia Helen Doron English. Pe baza opiniilor experților din domeniile respective, metodologia Helen Doron English, per ansamblu, a fost considerată validă și adecvată pentru copiii care învață.

Profesor ‪Heiner Böttger‬

Acest studiu a concluzionat că elevii au nevoie de activități practice pentru a se angaja în propria lor învățare.

Profesorii oferă activități diverse pentru a atrage atenția tinerilor cursanți și pentru a trezi un interes constant. Activitățile fizice contribuie pozitiv la învățare atunci când sunt coordonate cu limbajul. Folosirea activităților de motricitate fină în activitățile din clasă este de asemenea benefică. Studiile arată că însușirea timpurie a limbii este necesară pentru a atinge competențele native, în special în pronunție. Deși există un consens cu privire la prezența unei perioade critice, se subliniază că nu există o singură vârstă, dar capacitatea de a dobândi o limbă scade în timp.

În cele din urmă, cercetătorii precizează, de asemenea, că dezvoltarea cognitivă afectează procesul de achiziție a limbajului, precum și dezvoltarea acestuia. Prin urmare, copiii mai mari, care sunt maturi din punct de vedere cognitiv, au un început mai rapid, dar este doar un avantaj pe termen scurt față de copiii mai mici. Ca o notă finală, sunt necesare cercetări suplimentare privind procesul de învățare al tinerilor cursanți și stilurile lor de învățare. Există, de asemenea, un număr limitat de studii privind efectele viitoare ale începerii timpurii în însușirea limbii străine, mai degrabă decât a celei de-a doua limbi. Cercetările viitoare ar trebui să se concentreze pe factorul de vârstă în competența fiecărei abilități și pe predarea elevilor foarte tineri a unei limbi străine în conformitate cu activitățile adecvate.

Dr Judy Willis

More languages lead to more efficient processing. Compared to monolinguals, bilingual children develop greater attention focus, distraction resistance, decision-making judgment and responsiveness to feedback. The correlated fMRI scans of these children reveal more activity in the prefrontal cortex networks that control these executive functions.