Pregătire academică
Intrând în orice sală de clasă Helen Doron, vei găsi copii în mijlocul procesului de învățare, a jocului și descoperirii pline de bucurie. Copiii învață fără efort prin distracție, activități adecvate vârstei și încurajare din partea profesorilor.
Metodologia noastră, bazată pe 35 de ani de excelență educațională și succes dovedit, include un curriculum care insuflă o dragoste de învățare pe tot parcursul vieții, prin încurajare și un mediu plin de susținere. Elevii Helen Doron iubesc să învețe și învață cum să învețe.
Predăm limba, alfabetizarea și chiar matematica cu cântece originale și captivante. Prin muzică și dans, stimulăm mințile copiilor și le dăm posibilitatea să-și exploreze abilitățile. Programele noastre se bazează pe descoperirile științifice conform cărora expunerea la muzică crește dezvoltarea creierului, creează noi conexiuni și dezvoltă abilități în multe alte domenii, inclusiv matematică și limbaj.
Dr Judit Kovács
Profesor Heiner Böttger
Universitatea Masaryk, Facultatea de Educație, Republica Cehă
Profesor Heiner Böttger
Acest studiu a concluzionat că elevii au nevoie de activități practice pentru a se angaja în propria lor învățare.
Profesorii oferă activități diverse pentru a atrage atenția tinerilor cursanți și pentru a trezi un interes constant. Activitățile fizice contribuie pozitiv la învățare atunci când sunt coordonate cu limbajul. Folosirea activităților de motricitate fină în activitățile din clasă este de asemenea benefică. Studiile arată că însușirea timpurie a limbii este necesară pentru a atinge competențele native, în special în pronunție. Deși există un consens cu privire la prezența unei perioade critice, se subliniază că nu există o singură vârstă, dar capacitatea de a dobândi o limbă scade în timp.
Dr Judy Willis
More languages lead to more efficient processing. Compared to monolinguals, bilingual children develop greater attention focus, distraction resistance, decision-making judgment and responsiveness to feedback. The correlated fMRI scans of these children reveal more activity in the prefrontal cortex networks that control these executive functions.