Romania
  • Engleza pentru copiiEnglish for young kids
    Engleza pentru copii

    Cursanții Helen Doron English învață și se distrează în același timp.

    Aflați de ce
  • English learning for children
    Încercați cursurile noastre!

    Vă invităm la o lecție demo gratuită.

    Găsiți un centru
  • brosura cursuri copii
    Descoperă magia cursurilor Helen Doron English!

    Descarcă acum broșura cu detalii despre cursuri, pentru fiecare grupă de vârstă și nivel de cunoaștere a limbii engleze.

    Descarcă acum
  • English for kids
    De la bebeluși la adolescenți

    Pregătim tinerii cu vârsta cuprinsă între 3 luni și 19 ani pentru un viitor de succes.

    Găsiți un centru
 

3 întrebări pe care să ți le pui înainte de a începe o franciză educațională

Pe lângă cumpărarea unei case, achiziția unei francize educaționale este probabil cel mai mare angajament financiar pe care îl veți face vreodată. De aceea, trebuie să fiți 100% mulțumiți de alegerea francizei și de capacitatea dvs. de a o face să funcționeze.
Puteți crede că o franciză este o afacere gata făcută care garantează succesul, însă deși are avantaje, ea are și provocările sale. Deci, ce trebuie să știți înainte să luați o asemenea decizie?

1. Ai primit ceea ce aveai nevoie?
La ce ești bun (și de ce ești pasionat)? Aruncați o privire lungă, dură și critică asupra voastră. Ce aduceți afacerii în ceea ce privește competențele și calificările? Aveți o calificare academică în domeniul francizei care vă interesează? Acest lucru nu trebuie să fie un impediment. Francizații pot aduce o varietate de aptitudini și experiențe în noua lor carieră, mulți dintre ei neavând o diplomă universitară în educație. Însă, chiar dacă nu aveți o diplomă în educație, este posibil să aveți și alte competențe necesare, cum ar fi managementul afacerilor, vânzări și marketing.
Este la fel de important ca un francizor să pună pasiune pentru educație și înțelegerea predării limbii engleze la următoarea generație. Numitorul comun ca francizat este de a înțelege pe deplin beneficiile începerii unei francize educaționale în limba engleză.

De la pasiune la practică
În afară de a fi pasionat de educație, veți avea nevoie de cunoștințe practice în ceea ce privește conducerea unei afaceri profitabile și de a vă concentra pe ceea ce este cel mai important. Planul dvs. de afaceri vă va evidenția scopurile, obiectivele și nevoile ce trebuie acoperite de francizor. Ar trebui să clarificați dacă puteți obține abilitățile care vă lipsesc la training-ul pe care vi-l ține inițial francizorul.

E o afacere cu oameni
Aveți încredere că vă puteți asuma responsabilitatea de a conduce propria franciză? Nu este întotdeauna ușor să fii propriul tău șef. Vei fi responsabil de construirea, conducerea și motivarea echipei tale. Succesul tău depinde în mare măsură de deținerea unei echipe puternice care trăiește și respiră afacerea cu același entuziasm ca și al tău.

2. Ți-ai făcut temele?
Franciza educațională pe care o luați în considerare poate fi un nume de stradă sau un lider în domeniu, dar trebuie să știți povestea lor din spate.

Cine se află în spatele francizei?
Cu cine ai de-a face? Este o chestiune de ordin public informațiile despre cine a inițiat afacerea originală și se vede că au cunoștințe aprofundate despre domeniul principal al francizei? Franciza ar trebui să aibă rădăcini solide și experiență dovedită în domeniul respectiv.

Succes pe termen scurt sau succes pe termen lung?
O franciză recentă care are un val de popularitate poate să nu fie soluția ideală. Nu vă lăsați înșelați de francize care ar putea tranzacționa în anumite zone, locații sau unui anumit segment demografic, care nu se pot transfera pe alte piețe. Sunt aceste francize de succes? Acest succes este bazat pe modele transferabile, metode durabile și înregistrări urmărite pe termen lung?

Cu ce iase în evidență această franciză?
Ce face franciza unică? Fără un puternic USP (unique selling point), nu există nimic altceva care să o diferențieze de concurenții săi. Dacă propunerea sa de valoare nu se deosebește de concurență, clienții potențiali vor trece fără a da o a doua șansă.

3. La ce să te aștepți după lansare?
De la avânt până la termen lung
Lansarea și creșterea unei francize de succes ține foarte mult de deținerea unui sprijin puternic și permanent – sprijin care începe înainte ca franciza să-și deschidă ușile și continuă după ce aceasta crește.
Există programe de instruire oferite pentru a vă ajuta să construiți și să vă lansați? Există o interacțiune regulată cu sediul central? Aveți un manager dedicat și disponibil pentru a vă răspunde la întrebări și preocupări? Aveți o interacțiune frecventă cu grupul dvs. de parteneri?
Nu există sentiment mai neplăcut ca atunci când investești timp, efort și bani într-o franciză, doar ca să aflii că după lansare sunteți pe cont propriu. E destul de ușor să afli. Discutați cu ceilalți francizați. Dacă singurul moment în care vorbiți cu francizorul e atunci când trebuie să comandați consumabile sau să plătiți taxe, continuați să căutați.
Este francizorul angajat în dezvoltarea continuă a produsului lui? Investește în tehnologii și aplicații noi?

Poți să bifezi toate opțiunile?
Verificați aceste trei zone de la punctul de plecare al călătoriei dvs. Puteți bifa toate cele trei opțiuni? Dacă da, există doar un singur lucru de făcut. Mergeți înainte și alegeți franciza Helen Doron English!