467 Views

Helen Doron English câștigă trofeul Global Mentorship la Global Franchise Awards 2020

Grupul educațional Helen Doron este unul dintre exemplele de franciză care s-a adaptat rapid în timpul izolării pentru a ține comunitatea strânsă și puternică.

Perioada de izolare pe care multe țări au experimentat-o în lupta împotriva COVID-19 a avut un cuvânt puternic de spus pentru multe afaceri la nivel global, cu multe organizații care fie au trebuit să își regândească pașii sau poate chiar întregul model de business.

Grupul educațional Helen Doron a acționat exemplar, rapid, și a ales ca rețeaua internațională de profesori și cursanți Helen Doron să continue. Și nu au continuat doar cu orele în online, ci au oferit și o multitudine de instrumente și resurse digitale pe care părinții și copiii le-au putut folosi în această perioadă.

Francizele brandului Helen Doron se regăsesc în 38 de țări de pe glob, țări care au primit sprijin nelimitat. Feedbackul din partea francizaților, a profesorilor și a părinților a fost unul pozitiv, fapt care a subliniat susținerea nemărginită a grupului educațional Helen Doron în orice condiții.

Dedicarea de care dă dovadă Helen Doron English nu este de mirare în industra francizelor. Aceasta se datorează faptului că fondatoarea grupului, Helen Doron, a primit trofeul mentoratului global – Global Mentorship Trophy – o categorie care a urmărit nivelul ridicat de susținere și ajutor din partea francizelor, la Global Franchise Awards 2020.

Susținere pe partea pedagogică și marketing

Franciza Helen Doron English nu a pierdut nici măcar o clipă și și-a arătat sprijinul și susținerea față de rețeaua de francize și profesori prin materialele necesare predării de acasă. Imediat după ce criza de coronavirus a fost declarată pandemie, Helen Doron English a conceput [email protected] prin oferta de ore în online.

O echipă de experți pedagogi a lucrat contra cronometru pentru a oferi colectivului de profesori un training pentru o tranziție cât mai ușoară în lumea virtuală. Materialele au fost acompaniate de instrucțiuni specifice pentru francizați și profesori, nu doar pentru a urmări în mod unitar politicile francizei, dar și pentru a oferi recomandări, sfaturi și instrucțiuni pentru orele în online.

A fost creat un pachet de marketing care să includă postări și imagini pentru rețelele de socializare, comunicarea cu părinții, video-uri, animații și semnături speciale pentru email, în comunicarea cu părinții și cu partenerii noștri.

Au fost create o multitudine de video-uri produse de către însăși Helen Doron, filmate în grădina sa personală, adresând mesaje încurajatoare și inspiraționale părinților, profesorilor.

Grupul educațional Helen Doron English a fost aproape de părinți și de copii în aceste vremuri. A fost creată seria de recomandări Helen Daily Tips pentru părinți, pe blog, serie ce cuprinde sfaturi despre diferite subiecte precum activități noi pentru copii, educația și stimularea acestora, acasă.

Seria A Moment with Helen a introdus o serie de subiecte științifice și pedagogice cu privire la bilingvism, dezvoltarea creierului și altele, subliniind unicitatea metodologiei Helen Doron.

În plus, studenții și potențialii noi clienți au beneficiat de lecții demonstrative în online, activități de familie, animații, cântece pe Song Club și acces nelimitat la jocurile de pe platforma Kangi Club.

Anumite țări se reîntorc la centre, la o capacitate parțială, iar pentru acest lucru, Helen Doron English a suplimentat francizații cu un pachet nou pentru marketing – Reconnecting in class – oferindu-le instrumentele și instrucțiunile necesare pentru promovarea înscrierilor și a reîntoarcerii la centre, în siguranță.

Inovație digitală

Să lansezi o aplicație nouă în timpul pandemiei poate fi destul de riscant și de greu, însă pentru Helen Doron English acest lucru nu a fost o problemă. Au accelerat lansarea mai multor aplicații, reușind să mărească portofoliul oferit de către francizele de peste tot din lume pentru învățarea de acasă a clienților lor.

Aplicația Bedtime stories oferă o serie de povestiri tradiționale, reinterpretate, narate de către bunica Rosella, povești frumos acompaniate de ilustrații. Povestirile ne învață lecții importante și au mereu o morală. Durează între 7 și 10 minute fiecare, și sunt special concepute pentru a fi potrivite pentru copii încă de la vârsta de 3 ani, care îndrăgesc vocea caldă a bunicii citind povești clasice, de noapte bună.

O altă aplicație lansată a fost Alphachat, ce poate fi folosită fie ca produs de sine stătător, fie ca instrument ajutător al modulului Alphaboat, care să întărească și să consolideze vocabularul învățat.

Un pachet de marketing a fost inclus pentru a promova și a susține lansarea acestei aplicații.

Versiunea upgradată a aplicației TeenBuzz Radio a fost lansată. Un număr de noi showuri, participarea studenților live pe radio și un conținut diferit au fost adăugate în noua versiune a aplicației.

Recomandări din partea experților

Un element esențial pentru care grupul educațional Helen Doron conține și păstrează o rețea internațională de francizați și francizori, este atât calitatea produselor și a serviciilor, dar și susținerea și sprijinul oferit.

În timpul pandemiei, francizorii au primit sprijin nelimitat și recomandări în privința afacerii, pentru a asigura nu doar continuarea activității, ci și o serie de acțiuni calitative în vederea extinderii grupului educațional. În acest sens, a fost creat și un pachet de comunicare pentru lecțiile online, pentru un dialog eficient între francizați, profesori, părinți, despre noile produse existente.

De asemenea, grupul educațional Helen Doron a oferit sfaturi financiare, a creat forumuri speciale pentru francizați și profesori, în vederea creării unui context și spațiu necesar de a împărtăși idei și experiențe cu ceilalti. Mai mult, au fost trimise formulare de feedback, pentru ca necesitățile și cererile francizaților să fie luate în considerare în vederea implementării de noi planuri.

Cu acest nivel de susținere, inovație, suport și ingenuitate, nu e de mirare că Helen Doron English este iubit atât de către copii, părinți, profesori și de către francizați în aceeași măsură.

468 Views

Helen Doron English câștigă trofeul Global Mentorship la Global Franchise Awards 2020

Grupul educațional Helen Doron este unul dintre exemplele de franciză care s-a adaptat rapid în timpul izolării pentru a ține comunitatea strânsă și puternică.

Perioada de izolare pe care multe țări au experimentat-o în lupta împotriva COVID-19 a avut un cuvânt puternic de spus pentru multe afaceri la nivel global, cu multe organizații care fie au trebuit să își regândească pașii sau poate chiar întregul model de business.

Grupul educațional Helen Doron a acționat exemplar, rapid, și a ales ca rețeaua internațională de profesori și cursanți Helen Doron să continue. Și nu au continuat doar cu orele în online, ci au oferit și o multitudine de instrumente și resurse digitale pe care părinții și copiii le-au putut folosi în această perioadă.

Francizele brandului Helen Doron se regăsesc în 38 de țări de pe glob, țări care au primit sprijin nelimitat. Feedbackul din partea francizaților, a profesorilor și a părinților a fost unul pozitiv, fapt care a subliniat susținerea nemărginită a grupului educațional Helen Doron în orice condiții.

Dedicarea de care dă dovadă Helen Doron English nu este de mirare în industra francizelor. Aceasta se datorează faptului că fondatoarea grupului, Helen Doron, a primit trofeul mentoratului global – Global Mentorship Trophy – o categorie care a urmărit nivelul ridicat de susținere și ajutor din partea francizelor, la Global Franchise Awards 2020.

Susținere pe partea pedagogică și marketing

Franciza Helen Doron English nu a pierdut nici măcar o clipă și și-a arătat sprijinul și susținerea față de rețeaua de francize și profesori prin materialele necesare predării de acasă. Imediat după ce criza de coronavirus a fost declarată pandemie, Helen Doron English a conceput [email protected] prin oferta de ore în online.

O echipă de experți pedagogi a lucrat contra cronometru pentru a oferi colectivului de profesori un training pentru o tranziție cât mai ușoară în lumea virtuală. Materialele au fost acompaniate de instrucțiuni specifice pentru francizați și profesori, nu doar pentru a urmări în mod unitar politicile francizei, dar și pentru a oferi recomandări, sfaturi și instrucțiuni pentru orele în online.

A fost creat un pachet de marketing care să includă postări și imagini pentru rețelele de socializare, comunicarea cu părinții, video-uri, animații și semnături speciale pentru email, în comunicarea cu părinții și cu partenerii noștri.

Au fost create o multitudine de video-uri produse de către însăși Helen Doron, filmate în grădina sa personală, adresând mesaje încurajatoare și inspiraționale părinților, profesorilor.

Grupul educațional Helen Doron English a fost aproape de părinți și de copii în aceste vremuri. A fost creată seria de recomandări Helen Daily Tips pentru părinți, pe blog, serie ce cuprinde sfaturi despre diferite subiecte precum activități noi pentru copii, educația și stimularea acestora, acasă.

Seria A Moment with Helen a introdus o serie de subiecte științifice și pedagogice cu privire la bilingvism, dezvoltarea creierului și altele, subliniind unicitatea metodologiei Helen Doron.

În plus, studenții și potențialii noi clienți au beneficiat de lecții demonstrative în online, activități de familie, animații, cântece pe Song Club și acces nelimitat la jocurile de pe platforma Kangi Club.

Anumite țări se reîntorc la centre, la o capacitate parțială, iar pentru acest lucru, Helen Doron English a suplimentat francizații cu un pachet nou pentru marketing – Reconnecting in class – oferindu-le instrumentele și instrucțiunile necesare pentru promovarea înscrierilor și a reîntoarcerii la centre, în siguranță.

Inovație digitală

Să lansezi o aplicație nouă în timpul pandemiei poate fi destul de riscant și de greu, însă pentru Helen Doron English acest lucru nu a fost o problemă. Au accelerat lansarea mai multor aplicații, reușind să mărească portofoliul oferit de către francizele de peste tot din lume pentru învățarea de acasă a clienților lor.

Aplicația Bedtime stories oferă o serie de povestiri tradiționale, reinterpretate, narate de către bunica Rosella, povești frumos acompaniate de ilustrații. Povestirile ne învață lecții importante și au mereu o morală. Durează între 7 și 10 minute fiecare, și sunt special concepute pentru a fi potrivite pentru copii încă de la vârsta de 3 ani, care îndrăgesc vocea caldă a bunicii citind povești clasice, de noapte bună.

O altă aplicație lansată a fost Alphachat, ce poate fi folosită fie ca produs de sine stătător, fie ca instrument ajutător al modulului Alphaboat, care să întărească și să consolideze vocabularul învățat.

Un pachet de marketing a fost inclus pentru a promova și a susține lansarea acestei aplicații.

Versiunea upgradată a aplicației TeenBuzz Radio a fost lansată. Un număr de noi showuri, participarea studenților live pe radio și un conținut diferit au fost adăugate în noua versiune a aplicației.

Recomandări din partea experților

Un element esențial pentru care grupul educațional Helen Doron conține și păstrează o rețea internațională de francizați și francizori, este atât calitatea produselor și a serviciilor, dar și susținerea și sprijinul oferit.

În timpul pandemiei, francizorii au primit sprijin nelimitat și recomandări în privința afacerii, pentru a asigura nu doar continuarea activității, ci și o serie de acțiuni calitative în vederea extinderii grupului educațional. În acest sens, a fost creat și un pachet de comunicare pentru lecțiile online, pentru un dialog eficient între francizați, profesori, părinți, despre noile produse existente.

De asemenea, grupul educațional Helen Doron a oferit sfaturi financiare, a creat forumuri speciale pentru francizați și profesori, în vederea creării unui context și spațiu necesar de a împărtăși idei și experiențe cu ceilalti. Mai mult, au fost trimise formulare de feedback, pentru ca necesitățile și cererile francizaților să fie luate în considerare în vederea implementării de noi planuri.

Cu acest nivel de susținere, inovație, suport și ingenuitate, nu e de mirare că Helen Doron English este iubit atât de către copii, părinți, profesori și de către francizați în aceeași măsură.