Romania
  • Engleza pentru copiiEnglish for young kids
    Engleza pentru copii

    Cursanții Helen Doron English învață și se distrează în același timp.

    Aflați de ce
  • English learning for children
    Încercați cursurile noastre!

    Vă invităm la o lecție demo gratuită.

    Găsiți un centru
  • brosura cursuri copii
    Descoperă magia cursurilor Helen Doron English!

    Descarcă acum broșura cu detalii despre cursuri, pentru fiecare grupă de vârstă și nivel de cunoaștere a limbii engleze.

    Descarcă acum
  • English for kids
    De la bebeluși la adolescenți

    Pregătim tinerii cu vârsta cuprinsă între 3 luni și 19 ani pentru un viitor de succes.

    Găsiți un centru
 

Franciza Locală versus Franciza Internațională – argumente pro și contra

franciza educationala

Ce iei în considerare dacă trebuie să alegi între franciza locală sau franciza internațională? În continuare îți prezentăm câteva sfaturi de la un lider global care a început cu o afacere la domiciliu.

“Cum ar fi dacă …?” Multe afaceri au început cu un moment de inspirație, dar nu toate au reușit. După ce am făcut tranziția de la o afacere mică de predare a limbii engleze ca limbă străină (EFL), la o companie lider internațional în domeniul francizei educaționale, am învățat ce este necesar pentru ca o afacere să funcționeze atât la nivel local cât și la nivel global.

Am fost Acolo, Am făcut Asta

Afacerile locale care s-au transformat într-o franciză și s-au extins  la nivel național, pot aduna cunoștințe de business și informații, dar rămân tot afaceri locale în profunzime. Modelul de afaceri gândit nu se poate adapta bine într-o țară vecină sau pe un alt continent. La polul opus, o franciză educațională internațională “a fost acolo și a făcut asta”. Acestea s-au adaptat cu succes la diferite culturi cu valori diferite, iar rezultatele lor dovedite vă vor oferi un avantaj competitiv.

De ce o mărime nu se potrivește tuturor?

Când vine vorba despre francizele educaționale, sintagma “o mărime se potrivește tuturor” pur și simplu nu funcționează. În timp ce ofertele de produse trebuie să fie relevante într-o gamă largă de piețe, ele trebuie să fie și suficient de agile pentru a se adapta nevoilor locale. Așteptările clienților pot fi foarte diferite. Localizarea unui business necesită flexibilitate și un anumit grad de sensibilitate. În schimb, inițiativele locale de succes pot fi adaptate pentru a se potrivi strategiilor de marketing globale. Este nevoie de o comunicare constantă și să fii mereu la curent cu tot ce se întâmplă. Este vorba de păstrarea unei minți deschise.

Împărtășește într-un mod neconvențional

În calitate de francizor, veți beneficia foarte mult de experiența acumulată și de experiența practică câștigată de colegii dumneavoastră de franciză. Vă ajută să “gândiți altfel” și vă îmbunătățesc șansele de succes. A fii capabil să compari lucrurile care au funcționat – și cele care nu au funcționat – poate fi punctul care vă conduce la o lansare reușită, la adoptarea unei strategii de marketing câștigătoare sau vă ajută în vremurile dificile.

Global poate fi personal

Unele sunt împinse de ideea unei organizații internaționale. O să fie o spiță mică într-o roată foarte mare? Pentru că am început ca și compania mama ne-a făcut foarte conștienți de provocările cu care se confruntă noile afaceri și dar și de beneficiile rețelei. De aceea ne-am concentrat pe construirea comunității și a schimbului de cunoștințe. O comunitate puternică susținută de o echipă multilingvă și multidisciplinară, asigură o abordare foarte personală a afacerii la nivel mondial.

Amintiți-vă că indiferent cât de mult crește afacerea dvs., aceasta rămâne personală. Este încă despre tine. Este franciza educațională pasiunea ta? Este franciza la care te gândești să te înscrii aliniată la viziunea și valorile tale? Răspundeți la această întrebare și sunteți pe cale să vă faceți visul realitate!

Află mai multe despre franciza educațională Helen Doron English AICI.

Anne Gordon
Anne Gordon,
Vice President of Business Development