Romania
  • Engleza pentru copiiEnglish for young kids
    Engleza pentru copii

    Cursanții Helen Doron English învață și se distrează în același timp.

    Aflați de ce
  • English learning for children
    Încercați cursurile noastre!

    Vă invităm la o lecție demo gratuită.

    Găsiți un centru
  • brosura cursuri copii
    Descoperă magia cursurilor Helen Doron English!

    Descarcă acum broșura cu detalii despre cursuri, pentru fiecare grupă de vârstă și nivel de cunoaștere a limbii engleze.

    Descarcă acum
  • English for kids
    De la bebeluși la adolescenți

    Pregătim tinerii cu vârsta cuprinsă între 3 luni și 19 ani pentru un viitor de succes.

    Găsiți un centru
 

Cum să spargem barierele pentru a vorbi engleza fluent?

Helen Doron răspunde la întrebarea săptămânii: mulți copii învață limba engleză, dar nu o pot vorbi fluent. Cum poate metodologia Helen Doron să-i ajute?

”Știu că toți părinții sunt nerăbdători să le ofere copiilor un viitor mai bun și nu se înșeală atunci când introduc învățrea unei limbi străine cât mai repede posibil, fiind foarte benefic pentru dezvoltarea creierului. Cei 30 de ani de experiență pe care îi avem au în spate cercetări care atestă acest fapt. Realitatea este că majoritatea copiilor încep să învețe limba engleză când încep școala. Ei învață să citească și să scrie, dar din cauza numărului mare de elevi, nu au ocazia să exerseze limba engleză vorbită. Adesea li se vorbește, dar fără a trebui să răspundă. Uneori abilitățile de citire și scriere sunt considerate mai importante decât abilitatea de a vorbi.

Părinții apelează la serviciile tutorilor privați care lucrează unu la unu cu copilul. Deși copilul absoarbe limba și s-ar putea să o și vorbească la un anumit nivel, acesta nu beneficiază de o metodologia dovedită care să asigure o vorbire fluentă.

Metodologia Helen Doron introduce patru principii de bază care contribuie la abilitatea copilului de a vorbi. Experiența ne-a demonstrat că atunci când limba străină este învățată într-un grup mic, cu ascultare în fundal, încurajare și jocuri inovative, copilul învață fără efort.puterea cuvintelor

Limbajul are nevoie de un context

Copiii au nevoie de un context în care să vorbească o limbă. Mediul trebuie să fie favorabil și să asigure spriin și o structură în care învățarea se poate dezvolta. Mulți copii bilingvi nu răspund mamei sau tatălui vorbitor de limba engleză – ei vor folosi limba maternă. Dar de ce copilul care înțelege limba engleză răspunde în limba maternă? Răspunsul este că limba trebuie învațată într-un context social și lingvistic și se învață cel mai bine într-un mod natural: prin discuții, conversații și povești.

Noi creem un context pentru învățarea limbii în timpul cursurilor noastre. Începem de la o vârstă fragedă, iar cursurile sunt susținute în grupe mici, de 4, maxim 8 cursanți, număr optim pentru implicare și distracție. Profesorul îi aude pe toți copiii vorbind și le poate răspunde tuturor. Mai mult, creem jocuri și activități în care copiii trebuie să folosească limba engleză pentru a obține ceea ce vor.  Nivelul răspunsurilor depinde, bineînțeles de vârsta copilului. Dacă sunt foarte mici, 2 ani de exemplu, nu îi vom solicita să vorbească, dar dacă au 4, 5, 6 ani, vom folosi aceste jocuri pentru a-i încuraja să comunice. Nu îi nominalizăm și nu facem presiuni. Când sunt implicați în jocuri, copiii nici nu realizează că învață. Engleza devine astfel amuzantă, nu descurajatoare.  Aceste jocuri, împreună cu încurajarea, sunt două piese principale ale metodologiei noastre de învățare a limbii engleze, care determină vorbirea fluentă. Pentru mai multe informații despre metodologia Helen Doron, click aici.

encouraging

Învățare fără efort, prin distracție și jocuri

Nu ne așteptăm ca un copil să vorbească înainte de vârsta de 1 an. La 1 an jumătate, 2, ne așteptăm ca aceștia să repete ceea ce aud, sau chiar să rostească cuvinte spontan. Copiii sunt creativi și au o gândire profundă, ei analizează limba și apoi crează propoziții originale. Ne place să le descoperim creativitatea prin jocurile în care îi implicăm.”

Învățarea în grupe mici, învățarea distractivă, și încurajarea sunt elementele cheie ale metodei noastre. Săptămâna viitoare veți afla mai multe despre cel de-l patrulea element care completează metodologia Helen Doron: ascultarea repetată a CD-urilor în fundal.

See you next week!